Deutsche Bank Search
Primary Navigation:

    'Marktvoorsprong creëren door voortdurend te innoveren' (Pagina 4)


    Daandels: 'We proberen marktvoorsprong te creëren door sterk in te zetten op innovatie'

    Tak: ‘De concurrentie in de transport en logistiek sector is groot. Hoe zorg je ervoor dat Van den Bosch onderscheidend blijft?’
    Daandels: ‘We proberen marktvoorsprong te creëren door sterk in te zetten op innovatie. Transport en logistiek is een wereld waarin je gekopieerd wordt. Daarom brengen we onze innovaties in producten, materieel en ICT samen in de oplossingen die we onze klanten bieden. We laten zien dat we niet alleen goederen van A naar B vervoeren, maar dat we in de breedte oplossingen bieden. Productgerelateerde vervoersoplossingen, maar bijvoorbeeld ook on-site- en ‘fourth party logistics’. Opdrachtgevers waarderen dat en we merken dat ze ons mede daarom aan boord willen houden, ook in situaties waarin we de condities aanscherpen. We werken voortdurend aan ons imago als innovatieve en betrouwbare partner. Dat zal ook de komende vijftig jaar zo blijven. Van den Bosch heeft zin in de toekomst.’


    Meer informatie:
    www.vandenbosch.com
    www.deutschebank.nl
    videoverslag Deutsche Bank Advisory Day 2015

    Reageren op dit artikel?
    ruud-van.haperen@db.com
    niels.tak@db.com

     

    Dit artikel is geschreven in het kader van de Deutsche Bank Advisory Day 2015 dat op 22 september plaatsvond in Baarn en waar de heer Daandels, CFO van Van den Bosch Groep, één van de sprekers was. Een videoverslag van dit evenement is beschikbaar op de website van Deutsche Bank.


    Footer Navigation:
    Last Update: 29.11.2016
    Copyright © 2019 Deutsche Bank AG, Frankfurt am Main